Duyguaydin81 Busraisworld sadece karın ağrısı değil regl olcakmışım gibi kasıklarımda da ağrı oluyor benim
tiniminianne Bennn ve her ay kanamada oluyor. Bir çözüm yolu yok ne yazık ki doktor ayaklarını sıcak tut dedi
tiniminianne Busraisworld ayaklarını sıcK tut. İlk bi kaç kez panikle hastane ye falan gittik. Artık gitmiyorum. Önce ağrım oluyor sonra biraz kanama ağrı devam ediyo bi gün falan geçiyor sonra. Hastane dede bişey yok olabilr diyip gönderiyolar zaten
Busraisworld Tamam çok saol şimdi sıcak su torbası yaptım ayaklarımın altına inş iyi gelir ☺️ Teşekkür ederimmm
Busraisworld Sıcak su torbası baya iyi geldi, olmamıştı şimdiye kadar 27. Haftalığız korkutmadı değil 🤧