Sudeeali hadi gözün aydın
Rabbim bahtını güzel etsin..hatırlıyorum ben seni şbat anneleri postlarından özellikle. Ben de 9 gün önce doğum yaptım.sezeryan korkulduğu gibi değilmiş dimi.forum da çoğu kez bu konu hakkında yorum yapmıştım.mutlaka denk gelmişsindir.(bir genel,iki spinal sezeryanım var benim de)