Kubraercan Ya daha 13 +4 teyim ama MaşaAllah bebek hareketlerini çok aşırı hissediyorum tekme değilde hareketlenme oluyor içimde acaba bunu erken yaşayan var mı ? Doktor da hareketli bir bebeğe sahipsin dedi de hareketler çoğalınca korkmaya başlıyorum 😅🙈
pyymamm Kubraercan genelde bagırsak hareketleri oluyo 16-17den sonra anca hissedebilirseniz hissedersiniz hareketlerini. Dr içeride harektli demiştir ama dısarıdan sizin anlamanız için cok cok erken.
Yasemin13 Kubraercan Muhtemelen ilk gebeliğiniz benim de öyle ilk gebelikte en küçük kıpırtıyı bile bebek haraketi olarak düşünüyoruz ama sizin dediğiniz hafta da hissetmek mümkün değil anca yirmi den sonra ben tam anlamıyla 22 den sonra hissetmiştim 😇
ycllksa Kubraercan canım 😂 o gaz .. hiçbir doktor 13 haftada hissettiğini kabul dahi etmezz çnkü küçücük hissedemezssin. Lütfen kendini umutlandırma 😂😂
Kubraercan pyymamm Yasemin13 evet sürekli içimde birşeyler kıpırdıyor gibi özellikle çikolata yerken çok hareketleniyor doktorum normalde mümkün değil ama senin bebeğin çok hareketli bilemiyorum beni düşündürdü dedii😅
pyymamm Kubraercan bagırsaklarını calıştırıyodur bence imkansız gibi bişey 🤷🏼♀️ Ultrasonda hareketli olur tabi doktor görebilirde bilemiyorum yinede .
Zuzum577 Kubraercan bencede bebis degildir o benim ilk gebeligim o yuzden 18 e yakin hiss etmistim ve doktor yaramaz bi cocugun olucak qaliba demisti😂😂🐣
Kubraercan Zuzum577 hahah 😅 ilk gebelikte 25 haftadan itibaren hissedilmesi bile normal senin ki erken olmuş ondan öyle demiştir ☺️bende damar atıyormuş gibi hissediyorum bazen ama bebekte olmayabilir bilemiyorum
Zuzum577 Kubraercan yok canim bebek hareketi 17 18 ten basliyo 23 e kadar hiss ede bilirsin Hiss edemezsen o normal degil sonrasinda ben boyle ogrendim seninki de ilk gebelik o yuzden imkansiz hiss edemezsin qaz ve ya bagirsak olur o
Damlaustglu Bende o haftalarda sormuştum doktorum kesinlikle imkansız demişti. Sonra 22. Haftada gerçekten hareketlerini hissedince anladım onlar gaz ve damarlardan kaynaklanan kıpırtıymış.
Busemelisa 13 te imkansiz... 17 hafta da hissettim. Simdi 19 hafta ve net hissediyorum. 13 hafta da sisen göbek likir likir haraket eden sey bagirsak haraketi ve gazı... bir ay daha var duymaniza 🤗
DilekBodurr Kubraercan sana söyle söyleyim 18+6 yım ultrasona göre 19+3 ama daha tam hissedemedim arada minik dokunuşlar yapıyoruz. 😊