Dilanmuhammed14 Niye tiksinsin? Ben olsam eşime bir kez daha aşık olurum. Ne kadar empatiden yoksun insanlar var.
Kötü olmayacaksa, kötü etkilenmeyecekse, izin veriyorlarsa girsin. Yani bu sizin kararınız.
Benim doğum yapacağım hastanede kabul edilmiyor hijyen için. Edilse de kabul etmezdim çünkü eşim hassas. Diğer türlü seve seve isterdim.