Smrhls Merhaba kizlar 21 haftaligiz bebeğimin hareketlerinden anlıyorum ki kasiklarimin çok az yukarısında duruyor göbek deliğinin baya aşağısında yani sizce normal mi yardım lütfen
Misssimsek Smrhls 19 haftaligim benimde oralarda canım hatta bazen tam nerdeyse gobegimin 5 6 parmak aşağısında hissediyorum. Normal galiba.
Esila4549 Smrhls evet normal bebek bas yukarı ve ayakları asagıda bu haftalarda hep boyle olur taakii 26.27.28 haftalara kadar benim hep böyleydi
MinnieMouse Benim de ayni canim. 21. Haftadayiz gobegimin asagisinda vuruyo, kasigimin cok az yukarisinda, her seyi endiseye cevirmeye gerek yok. Bu kadar pimpirikli olmamak lazim.
Smrhls Misssimsek insallah normaldir detaylı ultrasona giricem bakalım normal deyilse doktor söyler yazarım sanada
Misssimsek Smrhls ne zaman detayliya gireceksin benim.ki 3 hafta sonra inşallah. Bugün kontrolüm vardı doktor herşey yolunda dedi yerinde falan ve sıkıntı olsa söylerdi herhalde