Arzuderinn kafadan uydurup koca karı tavsiyeleri yapmıyoruz herhalde. Anne bebek-gebelik ve bebek bakım sağlığı eğitimi almış biri olarak bu şekilde bir tavsiyede bulundum. Hanımefendi şar diye suyunun geldiğini söylemiyor az az geldi kesildi diyor farkındaysanız kendisinede takibini yaparak bekleyebileceğini söyledim bence siz doğumu yaklaşmış insanları strese sokup panik yaptıracak şekilde tavsiye vermeyin dediğiniz gibi “her hamilelik özeldir” onu siz yaşamışsınız ters giden ya da takibini yapamamaktanda başınıza gelmiş olabilir bu. Negatif şeyler yerine pozitif şeyler konuşulmalıki herşey iyi olsun.