Kızlar merhaba,
bugün lavaboya gittiğimde küçük abdestimi yaparken hapşurdum, hapşurduktan sonra alt tarafımda bir yırtılma hissettim hemde baya baya hissettim. Peçeteyle sildiğimde pembemsi açık renkte bir kan geldi. Doktora gittim nst çektirdim hiç bir sorun çıkmadı. Doktor alttan muayene etti açıklık vs yok dedi. Ama 1 hafta kadar kendini takip et kasılma, bebek 2-3 saat hareket etmezse gel dedi Erken Doğum riski olabilirmiş. Buna benzer bir durum yaşayan var mı ? Yazabilir misiniz lütfen