SedaveSusam [silindi] magnezyum takviyesi al canım benimde öyleydi doktoruna danış yazsın geçiyor öyle
pyymamm [silindi] eğer magnezyum eksikliğindense tablet verir içersiniz onun kötü yanı yok korkmayın. Ama 9. Hafta olduğu için baska sorun olmasın yeterki ben 16. Haftanda basladım erken basladım sanıyodum kendim için . erken baslayan vardır belki illla yazan olur şimdi
minigimyoldaa23 Canım benimde 8 9 haftalıkken ağırıyordu bacağıma bile vuruyordu yürürken şimdi 13 haftalığız ara ara agırıyor bacağıma vuruyor hala 10 gündür magnezyum hapı içiyorum bende
minigimyoldaa23 [silindi] bilmiyorum Ağrı için mi verdi çünkü doktora 2 defa gittim 2 sinde de unuttum sırt agrımı söylemeyi haftama göre almam gereken vitaminleri verdi içinde magnezyum da vardı
Ayredderya Benimde vardi 30 haftadayz hala azicik yorulayim ayakta durayim agriyor..gecmedi ozellikle geceleri fena