[silindi] Sevgili anneler bu durumu yaşayan varmı karnımda ağrılar oluyo iğne batması gibi veya sağda solda nedendir acaba bi kere korktum acile gittim doktor bebek büyüdüğü için dedi sizce de öylemi lütfen yardımcı olun 🙏🙏
Marryy [silindi] aynısı bende de oluyor 16+5 te başladı 17 olduk hala aynı 🤦🏻♀️ bazen çok kötü iğne batmasıyla kasılma kramp arası birşey oluyor çok tuhaf bir his sonra onun bele vurması var tabi..
Ummugulsum_44 [silindi] normal canım doktorum kaslar yırtılıyor içte tamamen açılıyor doğumdan sonra kapanıyor dedi çok acıtıyor ama alışıyorsun
[silindi] Bellybuton teşekkür ederim canım biraz rahatladım valla ya Allahım sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin tüm annelerimize🙏😊
Gaazell [silindi] Aayy o bende de vardı özeldeki doktoruma gittim bebek iyi mi diye. Doktorum dedi ki hem bebek hem de rahim plasentası büyüyor gevşiyormuş ondan böyle oluyor. Bebek büyüdükçe hep böyle olacakmış bi de mide ekşimesi yansıması oluyor
Mkylz [silindi] doktoruma ben bunu sordugumda bebeğin ilkel hareketleri ve büyümeye başlaması diye açıklamıştı, rahim büyüyor ve bebek de hareket ediyor içerde. Bende de aşırı olmuştu ve durduk yere bağırtıyodu anlık olarak ☺