Marry Kizlar bu sancilar nasil bisey nerenizde nasil hissediyorsuniz 39 dayiz surekli bi adet olcakmis gibi kasiklarim agriyor sanci bu degil ama di mi
Rabia88 Marry bende çok merak ediyorum çünkü kasık ağrısı bende 22. Haftadan beri var yani sadece kasık ağrısı ise asla anlamam sanki kemiklerim kırılıyor gibi aylardır 😞
Tsevgi Bende merakla yorumları bekliyorum tecrübeli annelerden ama duyduğum kadarıyla adet sancısının daha fazlası gibi bişeymiş
nizamdereilknur Valla herkesin sancısı değişik mi bilemedim benim belimfen karnıma doğru sonra kasıklarım agrıyordu bugün nst sen sancım çıktı