Merhaba 40+2 hamileyim, bebeğimin kilosu 4 e yakın normal doğum istiyorum tabi ki gerisi taktir ...Açılmam bir hafta önce 1cm di hiç sancım yok bugün sanki tuvalete gider gibi oluyorum anlık bir sancı ve kalkıyorum dr um fitil ile açılmayı deneyelim der tecrübesi olan var mı ?