Betlbrs evet hatta başta acaba su mu sızıyor falan diye çok korkmuştum ama o da doğum sürecinin bir parçasıymış. Hatta beyazımsı bir akıntı da oluyor o da rahmin yine doğuma hazırlanmasıymış. Ben geçen hafta çatı muayenesi de oldum doktoruma bebeğim soluma çok baskı yaptığında dayanamıyorum hemen duş alıyorum rahatlamak için demiştim duşunu alabilirsin bir sıkıntı olmaz demişti. İstersen çok sıcak olmayan bir duş ile rahatlayabilirsin sen de :)