@aaoksuzoglu hiç üzülme canım İnan bu annenin elinde olan birşey değil tamamen genetik ilerleyen bir durum. Hamileliğimin başından beri o kadar çok dikkat ediyorum ki artık doğsada istediğimi yesem diyorum düzenli olarak muz,kaşar,badem,ceviz,kaju,fındık,portakal suyu,nar,ayva,yoğurt,pekmez daha bir sürü şey hergün hergün aynı ama gel gör ki bebeğimin kilosu düşük baz bazende haftasıyla uyumlu kilosu asla fazla olmadı burda dikkat etmediği halde bebeğin kilosunun çok iyi olduğunu söyleyen anneler var anladım ki bunun beslenmeyle alakası yok. Ztn 1.55 boy 49 kiloyla hamile kaldım 37+5 te 3268 gram dedi şuan 38+2 4 gün sonra doğum planlı sezeryan olucak ben hep 3 olursa amenna diyodum daha ne olsun. Ama doktor başından beri iri bebek olmicak minyon biraz geride deyip durdu. Ablamın 3 çocuğu var biri 2.250 biri 2.300 diğeri 2.500 doğdu çokta güzel toparladılar doğunca. Sıkma canını kilolu bebek sağlıklı zayıf bebek sağlıksız demek değil. Ztn toplamda 20 kilo aldım o kadar kasmamak gerek yani sağlıkla kavuş bebeğine🤲🏻