Begonia benim karşılaştırmak gibi bir niyetim yok canım. ki bebeğimin kilosunun sadece bir hafta önde olduğunu söyledi doktorum ilk hamileliğim olduğu için tecrübeli annelerden fikir almak istemem gayet normal bir durum. Ayrıca beni karşılaştırma yapmakla suçlayıp kendi bebeğinin haftasına göre epey ilerde olduğunu belirtmen de büyük çelişki oluşturmuş. Çocuğun kilolu yada zayıf olması genlerle alakalı ben ve eşim uzun boyluyuz ve eşimde 4 kilo doğmuş çocuğun kilosunu biz belirlemiyoruz genetik olarak rahime düştüklerinde zaten doğacakları kilo belli oluyor. Kimseyi üzme niyetim yok