ipekcim Merhaba kızlar. Sehir disindayim misafir olarak bugun doktora gittim karin kasik agrisi icin doktora gittim akinti ve yanma varmi kasinti sordu vardi evet. Ilac verdi almadım. Bu durumda olup ilac kullanan var mi faydasini gördünüz mu ?
pyymamm ipekcim enfeksiyon için verdşyse kullanın gecirir kısa sürede. Ama kasık ağrınız sancıysa onun için verdiyse bilgim yok
Fatma9012 Adetim gelmeyeli 7 gun oldu asiri karin ve kasik agrim var test yapmadim akintimda iki kez acik renkte kan vardi napabilirim sizce hamilelik varmi