Bellybuton Merhaba sağ kasığımda iğne batması gibi bir ağrım var hafif arada diş ağrısı gibi vurup geçiyo böyle birşey yaşayan varmı ? Sancı dedikleri adet sancısı gibimi oluyor ?
Misssimsek Bellybuton bende 19 haftaligim benim oluyor arada sağda bazen solda. Bugün kontrolumuz vardı doktor bir sorun yok herşey yolunda dedi. Özellikle ağrım var diye sormadım ama bir sorun görse söylerdi. Rahim artık yukarı çıkıyor büyüyor o yüzdendir bence
Btyas34 Bellybuton bende bu durumu yaşıyorum idrar yaparken daha fazla ağrı hissediyorum inşallah normaldir :(
Dilan-acr Haftamdayım benim de bugün birkaç kez oldu sağ tarafımda biraz fazla yoruldum bugün sanırım ondan diye düşündüm
Dilan-acr Bellybuton genelde sağ tarafta oluşurmuş çok kısa sürer ama arada bir tekrarlarmış bende de öyle oldu bugün korkulacak bitşey yok bence 😘
Dilan-acr Dsg amiiin inşallah teşekkür ederiz 😘 inşallah hepimize acısız ağrısız doğum nasip etsin Allah’ım 🙏🏽🙏🏽❤️