Leyla-cbn Merhaba! Arkadaslar benim ikinci gebeligim ilkinde bebek hareketlerini ne zaman hissettigimi hatirlamiyorum ama ikincide erken hissedilir falan diyorlar ben hala bisey hissedemedim bu normal bi durum mu?
Leyla-cbn Aa iyi bari bunu duyduguma sevindim bi sorun var diye icim icimi yiyordu, teşekkür ederim ☺️
Leyla-cbn Snmdnz bende suan 17+3 netten falan bakinca 13. Haftadq hisseden bile var bi sn evham yaptim