Ben de sonunda doğum hikayemi yazıyorum ☺️ Planlı sezaryen için 27şubat sabah saat 8de hastaneye yatışımı yaptım hastanede doğumlar o kadar yoğundu ki saat 13de beni ameliyata alabildiler 15dk içerisinde kızımın sesini duyabildim şükür 🙏 ama ameliyatta bişeyler ters gidiyordu konuşmalardan mesanemin rahim duvarına yapıştığını kesi yapıldığı sırada onun da zarar gördüğünü konuşuyorlardı doktorumun dikkati ve acele edip kesiyi kapatmaması beni ikinci ameliyattan kurtardı üroloji uzmanı çağırılıp mesaneyi onarttı daha sonra da ameliyat dikişlerim yapıldı ama bu sırada nasıl ağlıyorum bu da nereden çıktı ameliyattan sonra beni ne bekliyor falan diye 5gün boyunca sonda takılı kalıcak dediler o an bittim korkulu rüyam sonda 5gün benle olacaktı ameliyattan çıkınca öyle bi titreme yaşadım ki kendimi tutamıyordum çıktığımda canım eşim beni bekliyordu bişeylerin ters gittiğini anladı odaya alınıp da üzerimi değiştirdikleri sırada kendimi öyle tutmuşumki ağlamama engel olamadım kimsenin haberi yok tabi herkes telaşlandı anlatınca sağolsun herkes beni teselli etti ameliyatım tam iki saat sürdüğünden şüphelenmişler zaten şu an halen hastanedeyim yarına taburcu olacağım kızım emmemek de kararlı gibi ağlamaktan sesi kısıldı mecbur kaşıkla mama verdik şimdilik herşey yoluna girecek gibi duruyo rabbim dileyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 🙏