Bu kadar üzerinize gelmeleri çok yıpratıcı gerçekten. Doktorunuzun size bir liste hazırladığını söyleyin ve bu listenin ve porsiyonun dışına çıkmanızın size be bebeğe zararı olacağını, doğumu etkileyeceğini söyleyin. Pembe yalanlar bazen gereklidir. Kayınvalideler çok bilirler çünkü🤨 maşallah bebeğinizin kilosu iyi, bildiğim kadarıyla artık 4 kilo üzeri sezaryen yapılıyor. Doktorunuz bu nedenle doğum zorlaşmasın diye dikkat edin demek istemiştir. Yani sizi anlamıyorlarsa doktor yasakladı yiyemem kusura bakmayın diyin geçsin😊