31 haftalikken yani iki hafta önce gittim 1760 gramdı doktor küçük dedi gelişim geriliği bilmem ne falan iki haftadır hala düşünüyorum sizce doktor beslenmeme daha çok dikkat etmem için öyle demiş olabilir mi yani 31 haftaya gore 1760 gram çok mu az çünkü ben 39 kiloyla hamile kaldım suan 50 yim