simsekkiz8 Ya kizlar sirt ustu uzaniyorum kalkamiyorum cok zorlaniyorum. Oturdugum yerden zorla kaliyorum😭😭. Geceler zehir oldu resmen 31+3 olduk. Nasil gececek bu son haftalar?☹️ Bide Allahdan karnim cok buyuk degil buyuk olsa ne yapardim ben ya🥵
SedaveSusam simsekkiz8 al benden de o kadar son haftalarda beni yuvarlarsın artık diyorum eşime şu martta bi bitseydi sıra bize bi gelseydi valla yoruldum halsizim hiç bişey yapmak istemiyor canım
Sumeyye_g simsekkiz8 ahhh Ahhh 36 haftalığım bende aynıyım döneniyorum kalkamıyorum çok zor bitçek bebeğime kavuşmama az kaldı gün saymaktan başka bişey yapamıyorum maalesef
ktnzehra49 simsekkiz8 bende aynıyım 31+2 benimde sırt üstü uzanmak ne mümkün uzansam asla kalkamam sağa uzanıncada bebek kaburgaya zorluyo sol taraf çürüdü resmen 😞😞
Lovebaby123 simsekkiz8 35te ve sonrasında 30-31 e şükredeceksiniz. 35. Hafta başlangıcında bana zehir oldu resmen ödem ler oldu siz kaplumbağa diye tabirlendiriyorsunuz 35 ve sonrası bildiğiniz panda 😆 ben artık yatağa yani önce oturuyorum yavaş yavaş inemiyorum bile o derece azcık meyil verip kendimi salıyprum yastığa doğru 😆 eşim diyor Allah aşkına ne yapıyorsun yani söyle yatırayım seni niye böyle salıyorsun kendini 😀😀 diyorum Antarktika’ya gideceğim arkadaşlarımın yanına 😆.
simsekkiz8 SedaveSusam aynennnn canim ya aynennn gec olsun istemiyorum agrilarim geliyo. Agliyirum resmen😕😭😭😭. Dua ediyorum gozlerimi bi acsam mart sonu olmus diyeee
simsekkiz8 Sumeyye_g ya canimm sende cokk guzel bisey kalmamis artik keske bende o haftada olsamm vakot tez gecse. Cokk zorlaniyorum😖
simsekkiz8 ktnzehra49 orqanlari hiss etmiyorum artikk onlari gecdim o kadar sert vuruyoki resmen aciyo vurdugu yer bebegimin😕
simsekkiz8 ktnzehra49 yeri daralmisdir canim aynen bende ama derime surtuyo gibi bi yerlerini haraketleride qariplesdi valla😁😁
Esma_korpinar simsekkiz8 34+3 al bendende o kdr esim kaldiriyo oturdugum yerden karinimda buyuk değil ama ağırlaştim
simsekkiz8 ktnzehra49 aynennn sukr ediyorum iyikide cekiyorum diyeee onlara bise olmasinda biz sikariz disimizi😬
Elizvedeniz simsekkiz8 bende öyleyim 27 haftalığım resmen yuvarlanıyorum ya 😭 benim karnım birden büyüdü taşıyamıyorum yolda yürürken millet beni doğurcak sanıyo😭
simsekkiz8 Elizvedeniz sen bide 30+ lari gor canim😭😭😭😭 simdikinin 2 kati 35+ 10 kati falanmis pandaymus ondan sonrasi😂😂
Mebos simsekkiz8 daha 31 haftadasın canım ben 36 haftadayım artık dahada zorlanıyorum inan ilerledikçe ağırlaşıyorsun artık yapcak bişi yok bolca yoğurt süt tüket kemiklere yararı oluyor rahatlatır seni son zmanlarda yapcak bişi olmuyor 😱
simsekkiz8 Mebos 2 gundur magnezyum ve kalsium icimeye basladim canim😭😭 azda olsa iyi geldi. Yogurt pek yiyemiyorum yemek yiyemiyorum ben midem bulaniyo🤮🤮😭😭 cok zor gunler gecriyorum bundan beteri nasil dusunemiyirum bile😞