Tecrübeli doğum yapmış anneler Çarşamba günü nişanım geldi sancılı bi şekilde doktora gittim ama gelen giden yok hala nişan devam ediyo ama ne sancı ne su gelmesi bi belirti yok nişandan sonra doğum ne zaman gerçekleşir acaba tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 😒