Kızlar 26+6 haftalık hamileyim . İdrar yolu enfeksiyonum var doktorum bol su içmen yeterli dedi. Geçen hafta kontrolüm vardı bebeğin suyu iyi gözüküyor dedi. Bende akıntım var tedirgin oluyorum dedim koku yanma yok ise normal dedi. Fakat şöyle bir durum var çok afedersiniz akşam uzanınca kalçamın arasına kadar sırılsıklam oluyor , çamaşırım ıslanıyor pijamam da da nemlenme oluyor .bazen ıslaklık uykumdan uyandırıyor . Turnusol ped alacağım yarın . İçinizde bu şekilde akıntısı olan varmı ?