Balgebe Bebeğimin hareketlerini özel bölgemde hissediyorum kızlar çok aşağıda sanki sizdede böyle oluyor mu?
Fnddgll Balgebe bazen bende tam İdrar kesemin üstünde hissediyorum hatta tekmeleri canımı çok yakıyor canım normal galiba
Aysegul33 Canim bence daha donmedi bizimkiler ayaklari oraya denk geliyor gun sonuna felan donuyolar tekrar vurmaya basliyo normal yerlere bende 27+6 yim