Merveeex Eminapasali bilmiyorum ki bende direk 20 mart dedi 10 martta da muayene edicem ona göre normal ya da sezeryan mı olur onu söylerim dedi
1004nese Salı guju randevum var bakalım sormadım da oda söylemedi en son bilmiyorum bende 37 haftalıgim
Eminapasali Merveeex ozaman son regl tarihine göre demiştir ama bebeklerin yüzde 5 I zamanında gelirmiş
ebruliyim Merveeex bende 10 martta konusucam ama sezeryan istiyorum doktorum normal olsun diye sezeryan olursa 16 sinda alirim dedi
Merveeex Eminapasali peki geri kalanı önce mi geliyor sonra mıı merak ediyorum acaba ne zmaana gelir diye :)
ebruliyim Merveeex bilmiyorum ki doktorum 10 martta karar vereceksin normal ya da sezeryan diye dedi sezeryan dersen 16 sinda alirim dedi 16 martta 39+1 oluyorum
GulinMert Merveeex doktorlar için önemli olan son adet tarihinin ilk günü . Kaç haftalık olduğunu ultrasondaki bebek ile bu tarihe göre bebeği karsilastiriyorlar. Benim sezeryan olacağı için 38+3 olarak doğum tarihini verdi doktorum