Kizlar iyi geceler birsey sormak istiyorum idrarimda enfeksiyon ve kan çıktığı icin doktor bana bi toz ilac verdi. Adetime de 4 gun falan var beta 0.100 cikti. Ben olsaydi cikardi dusuncesindeyim ilaca da yarin baslicam. 4 gun oncesinde negatif olup adet zamaninda pozitife denk gelen oldu mu ben bunu merak ediyorum. Bi yanimda ilaca adet olunca basla diyor emin olamadim... gec dollenme falan oldugunu sanmiyorum cunku adetimin 11. Gunu yumurtlama gordum uzerinden 14 gun kadar gecti. Bu konuda fikir sahibi olan arkadaslarimin yorumlarına ihtiyacim var. Simdiden tesekkurler 😘