Hanimlar merhaba. Bu akşam doktor kontrolum vardi normalde 39 a yeni girdim fakat ultrasonda 40+5 cikiyor bebegim. Doktorum pazartesi kesin doğum olması gerekir daha fazla riske atamam dedi. Suyum normal bebegiminde herseyi normal cok sukur. Hafif hafif sancilarim oluyor ama nişan vs yok şuanlık. Pazartesi aksami yatisim yapilacak kendiliginden olmazsa suni sanci ile dogum yapacagim. İlk gebeligim suni sancı nasildir hic bir fikrim yok korkuyorumda açikçasi fikirleriniz tecrubeleriniz onemli benin için. Şimdiden tesekkurler..