Svdaa HAFTADAYIZ DR BANA BUGÜN HERŞEY NORMAL DEDİĞİ HALDE 2 HAFTA SONRA NST’YE GEL DEDİ ŞİMDİ ETRAFIMDAKİLERLE BU DURUMU PAYLAŞINCA DAHA ERKEN NST İÇİN DİYORLAR BİŞİY YOKSA NEDEN ÇAĞIRDI O ZAMAN SİZCE BU DURUMU YAŞAYANLAR VARMI???
Srpplt Svdaa bnde 32 de basladm bnce normal bir zaman skintili bisey olsa doktorun soylerdi canm merak etme ☺️
Svdaa Ececik07 ne bilim cnm şuan misafirlikteyim burda erken fln konusu oldu bende endişe etmye başldm
Aslannn Baz,i doktorlar erken çağırıyor nst ye arkadaşımla aynı hastaneye farklı doktorlara gidiyoruz onuda 33de başladı nst ye ama bir sıkıntısı yok.bende 35den sonra başladık nstye..bence takma kafana..aksi bir durum olsa paylaşırdi zaten seninle doktorun
Songul111 Bu gün geldim doktordan 32. Hafta ve beni de bağladı endişelenecek Bi durum olduğunu sanmıyorum
sokomel benim hastanemde de 32 de başlıyor nst. girin bence bi zararı olmaz sadece kalp atımı dinleniyor. sancı var mı onu ölçüyor. hiçbir sakıncası yok.
Aslannn Svdaa kalbini ferah tut canim ..aksi bir durum olsa zaten seni bırakmazdı doktorun yada ileriki tarih içinde n nst gel demezdi