Ben de 36. Haftanın içinde oldum. Catın uygun değil normal doğuma, zorlanırsın bebek başı burdan çıkmaz on cm de gelsen bebek ilerlemezse sezeryan a dönersin bence sezeryab yapalım dedi ama başka doktora gittim bu haftada baksam bir parmağım zor girer orası öyle kalmicak sonuçta kimse doğum başlamadan öyle bişey söyleyemez çok erken dedi. Başına böyle bişi gelen var mı?