GizemK Lierac diye bi krem kullandi ablam masallah 0 çatlak simdi bende hamileyim siparis ettim gelmesini bekliyorum 😁
CansuTreci Oznurdeniz su içmeye gayret göster canım. İnşallah çatlamazsın güzelce nemlendirirsen de. Ama dediğim gibi belli olmuyor bünyeden bünyeye değişiyor 🙂
Hasgulselin 32 haftalığım hergün sabah akşam zeytinyağı sürüyorum ve günde 3 litre su içiyorum bazen 3,5 oluyor hala çatlamadım
aesma Happyangel bebek vazelini kullanıyorum bütün gün nemli kalıyor umarım faydasını görürüm daha 18.haftamdayım. 20den sonra lierac kullanmaya başlıcam çoğu kişi tavsiye etmiş☺