2subat happwmn Hmm anladım olmadı bende çapa ya da çerrahpaşaya giderim ben normalde balıkesirde yaşıyorum ama şuan istanbula geldim testler ve doktor için balıkesirde yapılmıyo malesef bu testler
happwmn 2subat bencede hemen tıp fakültesine gitmelisin. Genetik merkezleri de yapıyor ama çok pahalı fiyatları
[silindi] Genetik testinde problem olsa bile cocuk sahibi olabilirsin. Tüp bebekten de hiç korkma. Allah nasip ederse olur. Hayırlı düşün..
Semistra 2subat yok canım ben gittim tıbbi genetiğe Alper di doktor hemen ertesi güne randevu açık oluyor durumu anlattım bütün testleri olmak istediğimi söyledim 5 tüp kan aldılar bazıları açıklandı pıhtılaşma genetik daha açıklanmadı
Mlke 2subat bende korkuyordum anestezili çektirdim hiçbir sıkıntım olmadi yanlış anlama ama rahim. Filmi çok önemli bence ilk yaptıracağın set olmalı rahimdeki çok küçük bir sıkıntı sebep olabilir tüp bebeğe gerek bile kalmaz belki