Candyy Merhaba kızlar 28 haftalık olduk bir sürü isim var ama bi türlü karar veremiyorum en son bu isimler hoşuma gitti çok kararsız kaldım hangisi güzel
Sinem92 Candyy ben olsam illa bu isimler arasında karar vermek zorunda kalsam, başına Gül koymayıp deren ya da sereni tercih ederdim 🙂
H1z2a3 Candyy ben eşimin istediği kız isimlerini kesinlikle bırakmıyorum 😅 ya çok saçma oluyor yada Eski bir anısı varmış gibime gelşyor hep 🙄😂
Anneoluyorum93_ Yine gülşah daha iyi ama bence gül eda, ya da gülce olabilir eşinize seçenek olarak söyleyebilirsiniz☺️
Didi6 Candyy Hepsi çok çok güzel canım 🤩 Gülsün - Gülçin - Gülden - Gülfem - Gülru bunları da ekleyim.