Hahhsueoe ben bakırköy de uzman perinatolog Deniz Bey’e gittim yarım saat kadar sürdü sağolsun her şeyini en ince ayrıntısına kadar bakıp söyledi amaç eğer bebeğinin sağlığı ise ekranda göstermiş yada göstermemiş bi önemi olmamalı sağlığı yerinde olsun bunuda işinin ehli bir uzman söylesin yeter diye düşünüyorum. Muayene sonrası bebeğin ölçülerinin olduğu bi kağıt dökümü verdi. Sadece bana inatla cinsiyeti söylemedi üzülmüştüm😅 sonrası özele gittik bebeşim göstermedi orda da 7 ay bitti henüz öğrendim😅 İnşallah hiç bir sıkıntı yoktur bebeğinizde özel devlet farketmiyor fikrimce☺️