elifnurdeniz Ela06van valla daha birkaç saat önce boyadım :)) ilk 3 ay dışında boyatabilirsin. açma işlemi yaptırmamak şartıyla
nesshe Ela06van ben doktoruma sordum 12. Haftadan sonra bitkisel boya ile boyayabilirsin dedi ,16. Haftada bir defa dip boyası yaptırdım ,sık boyatmasamsa doğuma kadar 1-2 defa daha boyatacağım gibi görünüyor