Benimde aynı şekilde doktorum bugün suyumun azalmaya başladığını 40a kadar bekleyeceğini sonra suni ya da sezeryana karar verilmesi gerektiğini söyledi risklerden dolayı. Şuan 39+2 yim. Önümüzdeki Çarşamba 40+0. Moralim bozuldu, ne yapsam diye düşünüyorum. Oysa ilk başta 41 bekleriz diyordu