arkadaşlar diğer programa geçiş yapamadım daha hikâyemize paylaşamadım ama bi soru sorucagim oğlum hastanedeyken zar zor emzirdik mememin ucu yok simdi de memi gördümu ağzıma zar zor tutturuyom basıyor çığlığı istemiyor aranmıyor bile napicagim 😣 sağıp veriyorum kaşıkla şimdilik ama mememi almıyor