Kızlar çok aşırı kansızlık yaşıyorum 1 ay ilaç kullanmama rağmen doktorum kızarak sen içmiyor musun ilaçlarını değerlerin aynı demişti 2-3 hafta önce ki kontrolümde ondan sonra kara üzüm yemeye başladım ama yetmediğini farkettim kayınbabamda sağolsun gidip benim için el yapımı pekmez yanında da polen almış..polen oldukça faydalı biliyorum çay kaşığı ucuyla her gün yesem zararı olmaz dimi yada doktoruma sormalı mıyım