Yldrmbytkn ben bi tane 10lu aldım birde 5li alıcam yeterli bence. Aksi bir durum olup hastanede fazla kalınması gerekirse evden illa biri getirir boşuna yüke gerek yok. Bende haziranda doğuö yapıcam yenidoğanlar uzun kollu ama zıbın falan kosa kollu aldım elbise aldım. Hava çok sıcak olacak uzun kolluyla boğulur yavruşlar