curcun
Çok şükür ki bende yaşamadım. Alttan muayene için 36-37 snr yaparız demişti. Bende yarın sorucam tekrardan ne zaman yapacağını. Ben normal istiyorum tabi hayırlısı hangisi ise o olsun. En son 32 de gitmiştim daha erken dedi sezeryan mi normal mi olduğu için. Sadece normal olursa benim 1 mayıs tahmini en son 7 mayısa kadar bekleteceğini söyledi. hatice hanım normal yanlısı bir doktor onu biliyorum o konuda şüpheniz olmasın.