1dem Esraeslem 2 aydır gidiyorum. Test yada tahlil yaptırmadım. Yani hemşilerle alakam olmadı daha ama haftaya heralde nst ye girerim o zaman anlarım nasıllar ☺️benim arkadaşım çalışmış daha önce oradakiler arkadaşları iyiler dedi
1dem Esraeslem bana bişey demedi ama o zamana 35 haftalık oluyorum. Girerim heralde. Aynı doktor mu sizinki