Sezeryan olacam bir ay sonra çok az bir süre kaldı ve bu ikinci sezeryanim olmasına rağmen cok korkuyorum 😔ilk dogumum spinal anesteziyle oldu ve çocuğun doğum anını görmesine şahit olmaktan başka bir artı Göremedim sizce genel anesteziylemi olmalıyım yoksa spinal anesteziylemi ? Birde doğumdan sonra dikkat etmem gereken şeyler varmı bana kolaylık sağlayacak rahat bir ameliyat geçirmem için yada sonrası için bu benim için çok önemli