Uysalbebek Kizlae sizinde kalbiniz cok hizli atiyormu doktorum kalbin cok hizli atiyor dedi kardiyoloji doktoruna gitmeliyim acaba ? Bundurumu yasayan varmi
Serap0733 Uysalbebek canm muhtemelen troid yüzündendır kalp atışını hızlandırıyor kardıyolojıye git bi şey cıkmazsa tsh baktır
Hadiyye127 Uysalbebek hamileyken bendedd oyle oluyordu ama her zaman degil bazen oluyordu, ama doktora falan sormamiwdim😕
BusraDevlet83 Uysalbebek Çarpıntı mı acaba? Nabzınız kaç? Tansiyonunuza baktirin. Doktorunuz ne diyor? Sizi yönlendirmedi mi?
Elifffo Uysalbebek benimde 110 a çıkıyor 2 kere gttm kardiyolojiye temiz çıktı hamilelikte 125 e kdr normal dedi
Mavidilek Beeeeeeeenn. Dün gece nabzımı kulağımda hissettim. Benim titreme ve aşırı terlemem var! Tuvalete gittim kustum ondan sonra oldu olan
Uysalbebek BusraDevlet83 tansyonum cok sükür hersey normal ama nabiz 110 civarinda oluyor baya hissediyorum beynimde kulagimda
Elifffo Uysalbebek evet . Ama yinede görünmekte fayda var bı muayne olun yinede bana hap vermişti çok kotu olursam diye kardiyoloji
berel15 Uysalbebek kan basıncı yükseldiği için oluyor canım bende de bes hafta falan olmuştu çok şükür şimdi yok
ozlemikka Uysalbebek bende de oldu, birkaç kez tekrarlayinca doktoruma danistim kardiyolojiye yonlendirdi. onumuzdeki hafta gidicem kardiyolojiye.
Ncyncy Bendede oluyor ama kalbin daha hızlı çalıştığını bildiğim için bişey sormadım bide biryerde değişik yerlerinizde kalp atışınızı hissedebilirisiniz diyordu