Onsekiz06 Bugün doktora gittim çatı muayenesi yaptı açılmam yok, nst de sancı da çıkmadı. Zaten benimde düzenli bi kasılmam yok. Normal doğum istediğim için doktorum bekliyoruz dedi. Hamileliğimden önce adetlerim düzensizdi, geç döllenme olduysa geç gelebilir dedi doktorum ama ben biraz sabırsızım gelmeyecek gibi geliyor :( Fikirleriniz önemli, yardımcı olabilir misiniz :(
Hayat Onsekiz06 Merdiven çıkın ,gezin,sıcak duş.alın,Mümkünse cinsel ilişkide doğumu çabuklaştırıyormuş,Sonra Hurma yiyin,Ahududu çayı için,Sonra Ananas ve kivide açıma yapıyor,Sonra Bol bol gezin.Bildiklerim bunlar😊
Betul55 Onsekiz06 çocukta bi sıkıntı yoksa eğer geç doğması daha iyi diyen doktorlar var :) geleceği vakti bilir evlat 🐣 perine masajı, merdiven çıkmak suquat yapmak vs bu tarz hareketler yrdımcı oluyor diye biliyorum
Hayat Betul55 Geç doğmasının bir kötü yanı var oda bebek kakasını suya yaparsa ve o sudan içerse.Zararı büyük olur bebek için.Vaktinde gelsn bebişlerimiz Allahın izniyle