Kızlar merhaba 7 haftalık hamileyim ( sanırım) son adet tarihinin ilk günüyle hesaplayınca öyle çıkıyor bir kaç gün önce acile gittiğimde doktor hiç benimle ilgilenmedi bebek iyi mi sorun var mı kese ve bebek var mı diyorum “ hıı eh işte var yani çok belli değil “ gibi başından savmak için. Anlamıyorum yani çok soru da soramadım çok sertti :((( ultrasonla baktı zorla biraz baktım kesem vardı ve bebeği işaretlemiş sanırım böyle kıvrılmış solucan gibi bir şey o bebekti sanırım hiç bir şey soramadım doktora İstanbul Avrupa yakasında bana hastane ve doktor tavsiye eder misiniz lütfen 🙏 😔