Annelik37 Kızlar merhaba şu 4+2 yim daha çok yeni ama 5 gündür karın ağrılarım çok fazla. Salı günü doktora gittim yerleşmeye çalışıyor ondan dedi ama en ufak bi hareketimde yanlış oturuşumda karnıma kasıklarıma bıçak batıyor sanki. Normal mi sizce bu haftalarda korkuyorum bişey olacak diye.
Busra_korkmazz Annelik37 beta degeriniz kac cikti? Kese gorunmedi dimi? ins onemli bisey yoktur yerlesme agrisidir.. dayanilmicak bicak saplanir gbi olursa dis gebelikten supheleniyolar allah korusun.. kotu dusunme ins hersey yolundadir..
Cerenn06 Annelik37 İlk haftalar bende de oldu adet olacağım sanıyordum hatta o derece sürekli bekledim korkmayın 6-7 haftam da bile ağrım vardı sonradan geçiyor sağa sola dönüşlerde batıyor ☺️
Annelik37 Busra_korkmazz betam dün 689 çıktı. 27 günlükken gittim doktora görünmedi daha çok küçüktür dedi. Allah korusun ilk gebeliğimde boş gebelikti o yüzden en ufak bişey de korkuyorum. Amin inşallah sağolasın