kivircik_01 emrebusra96 ben 3 gün önce yapmıştım silik çizgi çıkmıştı bence en iyi erken gebelik testi
emrebusra96 Bsrs benim günüm bugün regli olmadım testi yaptım ve negatif çıktı testin yanılma payı var mı sizce
Bsrs emrebusra96 yanilma payi olabilir de olmaya bilir de pek heveslenmeyin genede ama insallah vardir 😍benim kanda bile negatif çıkmıştı ertesi gün tekrar verdim pozitif çıkmıştı 😂