Afratatli 40 güne kadar zaten uyku düzeni böyle olur. Beslemeyi sen belirleyeceksin. Sütünün gelme durumuna göre 3 saati geçirmeyecek şekilde bebeğin üzerini incelt, çoraplarını zıbınını aç. Kendiliğinden kalkar zaten. Sonra emzir yarım saatten az olmasın. Böyle böyle hem sarılığı atacak kaka yaparak hem de kilosunu kontrol altında tutarsın. Çünkü doğumdan sonra ödemleri gittikçe azıcık zayıflıyolar