Merhabalar ben 7 haftalık hamileyim ilk kan testlerine bakılırken açlık sekerim 90 olması gerekiyormuş benim 107 çıktı bütün doktorlar baya yoğun bir tepki gösterdiler dahiliyeye gittim şeker ölçüm cihazı aldım 3 gün takip edip geri gidicem diyet verdiler psikolojim kötü durumda bu durumu yaşayan oldu mu acaba aranızda nasıl sonuçlandı