Ozgeeee2504 Merhaba Ben 29+5 haftalık hamileyken hastaneye gittiğimde ultrasonda 32 haftalık çıkıyordu iki kere baktırdım fakat 32 çıktı doktorum vitamini kesmemi söyledi gelişimi önden gitmesin dedi böyle olan var mı sonrasında ne oldu
Hanife_20 Ozgeeee2504 benimde önde gidiyo canım doktorum iyi bişey bu dedi zaten sonlara doğru düzene giriyomuş korkma
duygusm Ozgeeee2504 Benim de hep ya günü gününe ya da önde çıkıyor. Takviyeleri biz de kestik. Doktor bebek önde gittiği için biraz erken gelmeye kalkabilir dedi. Bekliyoruz şu an, bir belirti yok.
Hanife_20 Ozgeeee2504 yok hayır kesinlikle kendi adetinden hesaplandığı zaman doğumun ultrasonda nasıl çıkarsa çıksın
duygusm Yasemin58 34’te 2500’dü, 35 olunca 3400 küsür ölçüldü. Sonuncusunun biraz hatalı olduğunu umuyorum.