Canım merhaba benimde kan uyuşmalıgım var. Sekiz haftalik iki hafta önce kanamam gelmişti igne vurmuşlardı ignenin hiçbir zararı olmuyor suan hicbir sorunumuz yok cocugun kanının ne oldugu bilinmedigi icin anneyi ve bebegi korumak icin yapılan igne normal igne gibi zaten ama kanaman olmadigi zaman 28. Haftada vuruluyor korkmanı gerektircek herhangi bir durum yok olcagi varsa hersey olur ne kadar korusanda icini ferah tut korkarsan basına gelir zaten evlenirken bunu biliyoruz ve bunu bilerek yuvamizi kuruyoruz cocuk dusunuyoruz allahin izniyle bebeginde saglikli olur insallah